Dag 4, 20170929: Bouillon (B) - Bouillon (B), Rustdag, 0 km.

29 september 2017 - Opheusden, Nederland

Na een goede nachtrust en een uitstekend ontbijt waarbij de keuze enorm was, heb ik me voorgenomen een rustdag in te lassen. Tijdens het ontbijt heb je uitzicht op het dal, maar er hing een flinke deken mist. Toen de zon eenmaal aan kracht won, zag je uiteindelijk welk een mooi uitzicht je hier hebt (zie foto 1). Aangezien ik gisteren in het donker aankwam, hebben jullie hierbij nog het plaatje van de hostel tegoed (zie foto 2). Op weg naar beneden is gelijk te zien welke klim ik gisteravond nog berg op moest (zie foto 3). Beneden aangekomen bij het riviertje 'La Semois' (zie foto 4 en 5), ben ik het bruggetje overgestoken om de klim naar 'Château fort' te maken. Daar aangekomen bracht dit de volgende plaatjes op (zie foto 6, 7, 8, 9 en 10). Vervolgens heb ik op een bankje met mooi uitzicht in de zon een lekkere schaal met pitloze druiven zitten verorberen. Na een lekkere relaxte wandeling om van het dorp te genieten nam ik tegen de avond deze overheerlijke maaltijd (zie foto 11). Vervolgens nam ik de weg terug naar de hostel om van daaruit nog even te genieten voordat het niet meer kan.

1. Jacqueline Huisman:
    1 oktober 2017
    Jan, jij kan er wat van! Met gespierde benen en goede moed ga jij Barcelona tegemoet!
    Jij maakt er echt iets moois van voor de thuisblijvers, leuke verhalen met prachtige foto's 👍
    Complimenten hoor, ga zo door...... 🚲 met sportieve groet,
  2. Ernst Wernicke:
    1 oktober 2017
    Leuke verslagen en mooie foto's Jan. Ga zo door!
    Ernst.
  3. Renée Coers:
    2 oktober 2017
    Ik zie je daar ronddolen Jan, helemaal in je uppie......Na de dag rust weer vol goede moed verder!