Geduld is een schone zaak

21 september 2017 - Opheusden, Nederland

Beste volgers,

Het was de bedoeling om afgelopen woensdag 20 september te vertrekken, nu de schitterende najaarszomer is aangebroken. Maar doordat ik geveld ben door een flinke verkoudheid en wat koorts, heb ik inmiddels de eerste drie boekingen, waar ik van plan was te gaan overnachten, geannuleerd. Ik voel me overigens net niet zielig genoeg om me echt ziek te melden op kantoor, want als ik moest werken had ik dat wel gedaan. Neemt niet weg dat het fietsen me nu niet aangenaam lijkt, daar ik om de 5 minuten steeds mijn neus kan lopen snuiten. Daarnaast voel ik me nu niet echt fit genoeg voor het afleggen van de wat langere fietsafstanden.

Toch gaat deze jongen eerdaags vertrekken! M.a.w. ik zit nu niet op reacties te wachten, want die zijn weggelegd als ik daadwerkelijk op de fiets stap en waarvoor ik deze reisblog heb aangemaakt.

Dus mensen, nog even geduld voor het beste resultaat. Binnenkort vernemen jullie vanzelf wanneer ik met mijn fiets zuidwaarts trek.

Met sportieve groet,

Jan

1. Ernst Wernicke:
    21 september 2017
    Snel beter worden Jan en dan gauw aan het avontuur beginnen!
    Groet, Ernst.
  2. Eduard Wilten:
    21 september 2017
    vervelend Jan, maar jou kennende; zet je wel door. Alleen je fietsvakantie is wel stevig ingekort. Beterschap en zet em op.

Groet,

Edu
  3. Kim Kartman:
    21 september 2017
    Owh gossie Janneman das echt jammer dan :- ( hopelijk knap je snel op & ben je weer fris & fruitig genoeg om je Tour de Jean te gaan maken. Groetjessssss Kim
  4. Siska:
    Beterschap.
  5. Melissa Fimia:
    21 september 2017
    Jammer Jan, heel veel beterschap toegewenst! Ik hou je blog in de gaten...
  6. Papa, mama en Nick:
    24 september 2017